Tämä huone, tämä hetki -konsertti Jukka Leppilampi, Marzi Nyman, Maria Ylipää ja Tove Leppilampi

la 18.11. klo 19.00

Vihdin kirkko

Jukka & Tove Leppilammen, Marzi Nymanin ja Maria Ylipään kirkkokonserttien kiertue marraskuussa ulottuu seitsemälle paikkakunnalle.

Luvassa on intensiivinen ja sielukas konsertti. Neljän vahvan ja persoonallisen artistin tulkitsemina kuullaan lauluja Jukka Leppilammen uusimmalta levyltä Tämä huone, tämä hetki, ainutlaatuisia versioita Leppilammen klassikkokappaleista sekä aivan uusia julkaisemattomia lauluja. Psalmien improvisoiminen ja ennen julkaisemattomat laulut tekevät Jukka Leppilammen marraskuisen kiertueen jokaisesta illasta yllätyksen.

Jukka Leppilampi iloitsee kvartetin yhteistyöstä:
- On harvinaista herkkua, että saamme heittäytyä yhdessä pidempään kiertueeseen. Odotan jo millaisia uusia ulottuvuuksia musiikissa yhdessä löydämme!

Jukka Leppilammen uusin albumi Tämä huone, tämä hetki -levyn ovat tuottaneet Marzi Nyman ja Jukka Leppilampi. Laulujen tekstit ovat syntyneet yhteistyössä tuttujen sanoittajien kanssa. Leppilampi on säveltänyt kaikki levyn laulut.

Kiertueen tuottavat Kansan Raamattuseura ja Ohjelmatoimisto Kristalli.

Tämä huone, tämä hetki
Esiintyjät Jukka Leppilampi, Marzi Nyman, Maria Ylipää, Tove Leppilampi
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Aikuisille Aikuisille