Kuorot ja musiikkiryhmä

Seurakunnan musiikkiryhmät osallistuvat jumalanpalveluksien ja muiden tilaisuuksien musiikin toteuttamiseen, järjestävät konsertteja ja retkiä, ym.

Vihdin Kamarikuoro

harjoittelee keskiviikkoisin klo 18.15-20.30.
Kuoroon pääsyn edellytyksenä on kuoroon soveltuva äänimateriaali, nuottien tuntemus sekä mahdollisuus myös itsenäiseen harjoitteluun.

Kuoronjohtajat kaisa-leena.hannikainen(at)evl.fi, p. 040 485 5985 ja jorma.hannikainen(at)uniarts.fi, p. 040 710 4362.

www.vihdinkamarikuoro.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkkokuoro

Harjoitukset keskiviikkoisin klo 18 vuoroviikoin Nummelan srk-keskuksessa ja Vihdin kirkonkylässä seurakuntatalolla, tarkemmat tiedot tapahtumakalenterissa. Kirkkokuorolla on jatkuvasti uudistuva ja varsin monipuolinen ohjelmisto gregoriaanisesta laulusta Simojokeen. Kirkkokuoro esiintyy pääasiassa messuissa. Uudet laulajat ovat tervetulleita. Ennen kuoroon hyväksymistä annetaan laulunäyte.
Tiedustelut kuoronjohtaja kaisa-leena.hannikainen(at)evl.fi p. 040 4855985

Tyttökuoro Piritat

harjoittelee keskiviikkoisin Nummelan kirkossa. Yli 40 vuotta toimineessa kuorossa laulavat tokaluokkalaiset ja sitä vanhemmat tytöt. Tiedustelut ulla.eho-saario(at)evl.fi, p. 040 7474600.

Junnu-kuoro

Ekaluokkalaisista koostuva kuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 16.30-17.15 Nummelan kirkossa. Tiedustelut ulla.eho-saario(at)evl.fi, p. 040 7474600.

Reserviläiskuoro

harjoittelee torstaisin klo 18–19.30, vuoroviikoin Nummelan seurakuntakeskuksessa ja kirkonkylän seurakuntatalolla.

Reserviläiskuoro on yksiääninen eri-ikäisistä lauluhaluisista miehistä koostuvat ryhmä. Kuoron esiintymiset painottuvat
pääasiassa isänmaallisiin tilaisuuksiin. Uudet laulajat ovat tervetulleita mukaan reiluun miesporukkaan. Tiedustelut ulla.eho-saario(at)evl.fi, p. 040 7474 600.

Päiväkuoro

harjoittelee joka toinen torstai klo 10–11 Nummelan seurakuntakeskuksessa.  Päiväkuoro on nimensä mukaisesti naisille ja miehille, joille sopii arkiaamupäiväinen harrastus. Uudet laulajat, erityisesti miehet ovat tervetulleita. Kuoroon ei ole pääsykoetta.

Nuorten musatiimi

Tervetuloa musisoimaan kanssamme. Voit olla musiikin saralla vasta-alkaja tai konkari, niin tilaa löytyy juuri sinulle.
Mukana musisoimassa kanttori Elina Pikkuhookana ja nuorisotyöntekijä Virpi Salo. Kokoontuminen nuorisotila Sankarlassa torstaisin klo 17-18.30.