Kaikkina aikoina

Elämän suurissa käännekohdissa; kaste, häät ja hautajaiset, moni miettii uudelleen suhdettaan seurakuntaan ja Jumalaan. Elämä yllättää, iloisesti tai murheellisesti. Me seurakunnassa haluamme erityisesti silloin  kulkea rinnallasi ja jakaa matkaasi.

Perhejuhlat ovat tietynlaisia käännekohtia ihmisen elämässä. Ne voivat olla ilon tai surun juhlia, mutta aina ne vaikuttavat jollakin tavalla elämämme.
Ihmisen elämä on suurelta osalta arkea ja sen touhuja. Seurakunta haluaa kannustaa viettämään perhejuhlia ja haluaa näin myötäelää arjessa ja juhlassa.

Ristiäisiä, rippijuhlia, häitä ja hautajaisia järjestettäessä olemme käytettävissäsi ja tarjoamme apuamme ja osaamistamme. Jotta pääset alkuun perhejuhlan järjestämisessä, voit ottaa yhteyttä seurakuntatoimistoon.
Seurakuntatoimiston yhteystiedot.