Arki-ilta

ti 24.10. klo 18.00

Nummelan seurakuntakeskus

ARKI-iltoja pidetään joka toinen tiistai klo 18-20 Nummelan seurakuntakeskuksen perhekerhon tiloissa osoitteessa Kappelitie 5, Nummela. Ikähaarukkaamme on karkeasti 20-45, Tervetuloa rohkeasti mukaan!

ARKI-illoissa pohdimme uskoa aikuisen näkökulmasta eri teemojen alla. Kussakin illassa on alustaja, ja keskustelua on yleensä virinnyt mukavasti. Tarkoituksena on kerätä eväitä ja voimia kristittynä elämiseen.

Lapsiperheitä on ajateltu järjestämällä lastenhoito. Lisäksi pyrimme lopettamaan aina ajoissa, kahdeksalta. Ja vinkki kahvin- ja teenjanoisille: illat alkavat aina pienillä pullakahveilla!

Illan alustajana pastori Kaiju Himanen, aiheena Vanhan testamentin ihminen ja hänen tapansa ilmaista uskoa valittamalla ja kapinoimalla.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille