JUMALANPALVELUKSET

Su 23.2.
Messu Vihdin kirkossa klo 10. Lotta Behm, Tuula Kiiski, Kaisa-Leena Hannikainen, Kirkkokuoro. Kirkkokahvit.
Messu ja Pyhis Nummelan kirkossa klo 12. Jari Hiekkanen, Tuula Kiiski, Kaisa-Leena Hannikainen. Kirkkokahvit.

Tuhkakeskiviikkona 26.2.
Toivon messu Nummelan kirkossa klo 18. Jari Hiekkanen, Ulla Eho-Saario, Sirkku Peltoniemi.
Messu Vihdin kirkossa klo 18. Tuula Kiiski, Kaisa-Leena Hannikainen, Kirkkokuoro.

Pe 28.2.
Kasvumessu
Nummelan kirkossa klo 18. Outi Hänninen, Virpi Salo + bändi.

MUUT TAPAHTUMAT

Su 23.2.
Pappilan veisuut
kirkonkylän Pappilassa klo 18. Siionin virret ovat rukouksen muotoon kirjoitettuja virsiä, ja niitä lauletaan yhdessä. Seurakunnalla on veisukirjoja.
Laskiaiskonsertti: Valoa talveen Vihdin kirkossa klo 18. Säveltäjä ja pianisti Pekka Toivonen tuo valon Vihtiin. Pekka Toivonen, sävellykset, piano, Miia Reko, trumpetti ja flyygelitorvi, Tatu Ahola, sello. Vapaa pääsy, ohjelma 10 €.

Ma 24.2.
Toivon Paikka Olkkari
kirkonkylän Pappilassa klo 11-13. Lounas 3 € (alle kouluikäiset ilmaiseksi) alkaen klo 11: lihapullat, perunamuusi, salaatti. Diakoniatyöntekijä Kirsti Savolainen tavattavissa.
Köörin harjoitus Nummelan srk-keskuksessa klo 13.
Kipu koskettaa kaikkia -teemailtapäivä Nummelan srk-keskuksessa klo 14-17. Kaikille avoin tapahtuma, ei ilmoittautumista. Asiantuntijoina psykologi Jyrki Nikanne ja Carita Sinkkonen Crohn ja Colitis ry:stä.
Yhteiskristillinen raamattu- ja rukouspiiri kirkonkylän Pappilassa klo 18.

Ti 25.2.
Koko perheen laskiaistapahtuma
kirkonkylän Pappilassa klo 9-12. Mukavaa puuhaa pihalla, nuotio omille eväille. Mukana MLL, kirjasto ja Annantien perhetupa.
Hernerokkamyyjäiset Pappilassa ja Nummelan srk-keskuksessa klo 11-13. Ateria 5 € (sis. laskiaispulla ja kahvi). Hernerokkaa (5 €/litra) ja laskiaispullia myös kotiin vietäväksi. Arpajaiset. Järj. lähetyspiirit ja Toivon Jyvän vapaaehtoiset.
Nummelan nutturyhmä srk-keskuksessa klo 18.

Ke 26.2.
Kirkonkylän nutturyhmä
Vihdin kirkon sivusalissa klo 14.
Toivon Jyvän lähetyspuoti Nummelan srk-keskuksessa avoinna klo 15-17.30.
Toivon Paikka Nummelan srk-keskuksessa klo 15-18. Päivällinen 3 € (alle kouluikäiset ilmaiseksi) klo 16-17.30: täytetyt paprikat liha- ja kasvistäytteellä, riisi. Diakoniatyöntekijä Sirkku Peltoniemi tavattavissa.
Simsalabim-kerho kehitysvammaisille nuorille Nummelan srk-keskuksessa klo 16.
Kirkonkylän raamattu- ja rukouspiiri Pappilassa klo 18.
Beta-ryhmä Nummelan srk-keskuksessa klo 18.30 Alfa-kurssin käyneille.
Kirkkokuoron harjoitus Vihdin kirkossa klo 18.30.
Kirjoja & kirjailijoita Nummelan srk-keskuksessa klo 18.45. Käsittelyssä Johanneksen evankeliumi Uudesta testamentista, alustajana ja sparraajana pastori Matti Helimäki. Avoin keskustelutilaisuus, juttele tai kuuntele! Kahvit ennen tilaisuutta aulassa.

To 27.2.
Toivon Jyvän lähetyspuoti
Nummelan srk-keskuksessa avoinna klo 11-14.
Päiväkuoron harjoitus Nummelan srk-keskuksessa klo 10.
Virsimuskari Vihdin kirkossa viitenä torstaina 27.2.-26.3. Vauvalle ja lähiaikuiselle, lauletaan, soitetaan, liikutaan, leikitään – virren kanssa! Ilm. ja tied. kaisa-leena.hannikainen@evl.fi
Toivon Paikka Nummelan srk-keskuksessa klo 11-15. Lounas 3 € (alle kouluik. ilmaiseksi) klo 11-13: kalkkunanakkikeitto, kasviskeitto. Juttutupa klo 12-13, aiheena Psyykkinen hyvinvointi.
Selin kyläkerho monitoimitalossa klo 13, ruokailu klo 12. Yhteislauluja Hellevi Lohikarin ja  kirkkokuorolaisten kanssa.
Pyhää tanssia, kehollista rukousta Nummelan srk-keskuksessa klo 15. Tied. Sirkku Peltoniemi p. 040 176 1356.
Reserviläiskuoron harjoitus Nummelan srk-keskuksessa klo 18.

Pe 28.2.
Sankarlan nuortenilta
Nummelan srk-keskuksessa klo 16-21.30.

La 29.2.
Majataloilta ”Levähdä vähän”
Nummelan srk-keskuksessa klo 18. Kahvila avoinna jo klo 17. Tule vaikka villasukissa, tyynyn, peiton ja käsityönkin voit ottaa mukaan! Vieraana Erja Kalpio Evankelinen Lähetysyhdistys ELY:stä.

Su 1.3.
Kupliva kirkko – yhteisöjen seurakunta
, teemafoorumisarja jatkuu Nummelan kirkossa klo 16-17.30. Keskustelua yhteisöllisyydestä. Alustamassa Timo Pöyhönen, paneelissa Pia Hiekkanen, Lotta-Liina Peltonen, Matti Helimäki, puhetta johtaa Outi Hänninen. Kahvit tilaisuuden pääteeksi.

Ti 3.3.
Kirjajulkkarit: Aikaa hiljaisuudessa
Nummelan srk-keskuksessa klo 18. Matkaopas pysähtymiseen, kirjan tekijöinä retriittiohjaaja, entinen diakonissa Eija Nurmio, retriittiohjaaja, toimittaja Mari Vainio ja valokuvat on ottanut Satu Mali.
Rippikoulukonsertti Vihdin kirkossa klo 18. Esiintyjänä Juhani Tikkanen juhanitikkanen.com Vapaa pääsy.

Hiljaisuuden retriitit: arkiretriitti (ti-to) Riuttarannassa 17.-19.3., ohjaajina Eija Nurmio ja Mari Vainio, sekä Utön saaressa 27.-30.3. (pe-ma), ohjaajina Tuulikki Vuorela, Kari Koivula ja Eija Nurmio. Tied. ja ilmoittautumiset Eija Nurmio p. 044 3260746 tai eija.nurmio@hotmail.com