seurakuntavaalit 2018 logo

Ehdokaslistojen esittelyt

I Kotiseurakunnan parhaaksi - poliittisesti sitoutumaton ehdokaslista Ryhmän kotisivulleLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Rakennamme ihmisten kirkkoa:
* uskomme Jumalaan
* opimme Sanasta
* tuemme kasvatustyötä

Rakennamme kohtaamisten kirkkoa:
* luomme yhteisöjä
* kohtaamme
* välitämme

Rakennamme avointa kirkkoa:
 * kerromme hyvää sanomaa
* elämme paikallisyhteisössä
* palvelemme kaikkialla

II Kappeli Keskellä Kylää

Kappeli Keskellä Kylää -ryhmäs ehdokkaat haluavat mahdollistaa seurakunnan toiminnan ulottumisen jokaisen vihtiläisen arkielämän keskelle. Haluamme edistää seurakunnan monipuolista toimintaa. Tilojen ja toiminnan tulee vastata seurakuntalaisten tarpeisiin tänä päivänä. Vihtijärven kappeli ja hautausmaa ovat meille tietysti erityisen tärkeitä.

III Seurakunta arkielämän keskellä

Ryhmä pyrkii osallistumalla vaikuttamaan arkielämän ongelmanratkaisuihin. Seurakunnan tehtävänä on mielestämme tarjota myös monipuolista, kaikenikäisiin kohdistuvaa toimintaa ja olla näin läsnä arjessa, siis tuoda iloa arkeen.

IV Sosialidemokraatit ja sitoutumattomat

Ryhmämme toimii sen kirkon puolesta, jossa
- ketään ei jätetä yksin
- kaikista pidetään huolta
- kaikki ihmiset ovat samanarvoisia
Meille tärkeitä arvoja ovat solidaarisuus,keskinäinen suvaitsevaisuus ja jokaisen
kanssaihmisen kunnioitus. Tärkeää on myös yhteinen vastuu koko ympäristöstä.
sdp.fi/seurakuntavaalit

V Keskiryhmä

Seurakunnassa kaikki ovat samanarvoisia, tulevat kuulluiksi ja kohdatuiksi. Se tarkoittaa myös sitä, että arvostamme toisen oikeutta olla asioista eri mieltä. Seurakunnan palveluita on oltava saatavilla eri puolilla kuntaa. Yhteistyötä kunnan kanssa tulee kehittää kotiseutumme ja kaikkien vihtiläisten elämänlaadun hyväksi.