Kirjallisuusilloissa kuullaan ja keskustellaan

Tervetuloa kevään 2020 kirjallisuusiltoihin! Tutustutaan kiinnostaviin ja ajatuksia herättäviin kirjoihin, unohtamatta sitä tärkeintä eli Raamattua! Illat ovat avoimia keskustelutilaisuuksia, joissa on mahdollisuus osallistua ja kuunnella. Moderoimassa Outi Hänninen. Tilaisuus alkaa Toivon messun jälkeen Nummelan seurakuntakeskuksen kirkkosalissa, noin klo 18.45.

Kirjoja myynnissä tai lainattavissa Nummelan seurakuntakeskuksella. 20e kirjamaksu käteisenä vahtimestareille tai Mobilepaylla Outille 0405958651. Varaukset Outin kautta outi.hanninen@evl.fi

Ke 15.1. Kirjailijavieraana Kai Sadinmaa.

Käsittelyssä Sadinmaan uusin kirja "Kuolleiden kirja" (Into 2019), jossa Kai kertoo siitä kuinka hän käveli Suomen suurimman hautausmaan halki ja oppi kaiken elämästä, hautaamisesta, rakkaudenkaipuusta ja puista. Mukana debatoimassa seurakuntapuutarhuri Janne Nummela.

Ke 29.1. Raamattu: Jobin kirja

Käsittelyssä Jobin kirja Vanhasta testamentista. Alustajana, sparraajana nuorisotyönohjaaja Tuomas Tulenheimo.

Ke 12.2. Marcus J. Borg ja Kristinuskon sydän

Käsittelyssä Marcus J. Borgin Kristinuskon sydän - uudelleenlöydetty usko. Mukana kirjaan suomenkielisen esipuheen kirjoittanut emerituspiispa Wille Riekkinen

Ke 26.2. Raamattu: Johanneksen evankeliumi

Käsittelyssä Johanneksen evankeliumi Uudesta testamentista. Alustajana, sparraajana pastori Matti Helimäki.

Ke 11.3.  Simo Holopainen: Me jouduimme sotaan

Käsittelyssä Simo Holopaisen ”Me jouduimme sotaan - viimeiset veteraanit kertovat: 20 kohtaloa Talvisodasta, Jatkosodasta ja Lapin sodasta”. Mukana kirjan tekijä Simo Holopainen, keskustelemassa myös kirkkoherra Pekka Valkeapää.