Koetko yksinäisyyttä?

Onko sinulle haastavaa päästä liikkumaan joko taloudellisten, terveydellisten tai sosiaalisten syiden vuoksi?

Toivon Paikan ikäihmisten päivät voivat olla juuri sinua varten.

Kerran kuukaudessa, niin Nummelan seurakuntakeskuksessa kuin Vihdin kirkonkylän seurakuntatalolla järjestetään Toivon Paikan ruokailun yhteydessä erityisesti ikäihmisille suunnatut päivät. Päivät pitävät sisällään yhdessä ruokailun klo 11-12.15 jonka jälkeen on jotain toiminnallista ohjelmaa tai vierailijoita kertomassa kiinnostavista aiheista. Päivä päätetään yhteiseen hartaushetkeen ohjelman jälkeen klo 13.00.

Näihin kerran kuukaudessa toteutettaviin päiviin on seurakunnan puolesta taloudellisista syistä mahdollisuus saada ilmainen kuljetus. Ole kuljetukseen liittyen diakoniin yhteydessä viimeistään ikäihmisten päivää edeltävänä maanantaina.

Kevään päivät aiheineen ovat:

11.3. Vihdin srk talo klo 11-13, ilmaisbingo

12.3. Nummelan seurakuntakeskus klo 11-13, ilmaisbingo

8.4. Vihdin srk talo klo 11-13, nojatuolimatka Turkkiin diakoni Ayda Meskasen kanssa

9.4. Nummelan seurakuntakeskus klo 11-13, nojatuolimatka Turkkiin diakoni Ayda Meskasen kanssa

13.5. Vihdin srk talo klo 11-13, keväiset toivelaulut ja ehtoollishartaus

14.5. Nummelan seurakuntakeskus klo 11-13, keväiset toivelaulut ja ehtoollishartaus

Tiedustelut:

Diakoni Ayda Meskanen, 044 729 6920 tai ayda.meskanen@evl.fi

Ikäihmisten parissa tehtävä työ, diakoninen vapaaehtoistyö