Rukouselämä vahvistuu

petri_tikka.jpg

Kesäpappi Petri Tikka rukoili koko kesän Nummelan kirkossa. Hän kutsui mukaan myös seurakuntalaiset ja lopulta järjesti koulutuksen rukoushetkien pitämisestä. Vapaaehtoiset seurakuntalaiset rukoilevat jatkossa joka tiistai Nummelan kirkossa klo 13 (5.9. lähtien). Johdettuun päivärukoukseen (ad sextam) ovat kaikki tervetulleita.

Vapaaehtoiset toimivat vuorollaan rukoushetkien johtajina (esilaulajina/esilausujina). Seuraavan viikon vuoro sovitaan alustavasti paikan päällä viikkoa aiemmin (päivärukouksen yhteydessä). Päivärukouksessa noudatetaan virsikirjan takaosasta löytyvää kaavaa.

Muita rukoushetkiä Nummelan kirkossa: keskiviikon aamurukoukset klo 8 (alkaen 16.8.) ja perjantain iltarukoukset klo 19 (alkaen 18.8.). Näissä vapaissa rukoushetkissä mukana kanttori Elina Pikkuhookana.

Outi Hänninen
Viestinnän asiantuntija