Hengen eväitä vuodelle 2024 - tule mukaan tapahtumiin!

Uusi vuosi hellii hengen nälkäisiä ja janoisia - tarjolla Vihdin seurakunnassa ennennäkemätön määrä raamattuluentoja, erilaisia messuja ja paikkoja hakeutua elämän isojen kysymysten ääreen.

Raamattuluennot keväällä 2024 toteutuvat seuraavina päivinä Nummelan kirkkosalissa:

su 28.1. klo 16 Mika Aspinen (asiantuntija, raamattuteologian ja saarnataidon kouluttaja Kirkon tutkimus ja koulutus -yksikössä
su 25.2. klo 16 Wille-Hermanni Riekkinen
su 24.3. klo 16 Matti Helimäki
su 28.4. klo 16 Julia Huhta
su 26.5. klo 16 Annika Wallenius

Aikuisrippikoulun startti pe 26.1. klo 17 Nummelan seurakuntakeskuksella. Aikuisrippikoulun voi pastori Matti Helimäen ohjauksessa suorittaa itsenäisesti (oppimateriaalin saa Matilta) tai osallistumalla raamattuluennoille.

Lasten Pyhiksiä ohjaa Kaisa Hautio. Pyhis on lasten oma pyhä hetki, jossa tutustutaan Taivaan Isään leikkien, laulaen, askarrellen ja iloiten. Kaikki yli nelivuotiaat lapset ovat tervetulleita itsekseen ja nuoremmat lapset yhdessä vanhemman kanssa. Pyhikset Nummelan seurakuntakeskuksella usein messun yhteydessä. Kevään ensimmäinen Pyhis su 14.1. klo 16 Gospel-messun yhteydessä.

Alfa-ryhmässä mukana Sakari Tuunainen. Alfa on usean viikon mittainen sarja tapaamisia, jolle voi tulla keskustelemaan elämän suurista kysymyksistä. Ensimmäinen kokoontuminen (info) ti 12.3. klo 18 (Nummela). Ryhmään ilmoittautuminen käynnissä nyt:  bit.ly/alfa-vihti
Lisätietoja: Sakari p. 050 326 2559

Kohtaamispaikka ja yhteisöruokailun paikka Toivon Paikka maanantaisin Vihdin kirkonkylän seurakuntatalolla klo 11-13, tiistaisin ja torstaisin Nummelan seurakuntakeskuksella klo 11-13. Paikalla aina vapaaehtoisia sekä pappi tai diakoniatyöntekijä. Lounas 3 euroa. Myynnissä edullisesti myös kahvia ja pientä muuta syötävää.

Vuoden ensimmäinen Gospel-messu su 14.1. klo 16 Nummelan kirkossa
Vuoden ensimmäinen Hiljaisuuden messu su 14.1. klo 18 Vihdin kirkossa

Tulossa myös: 16.3.2024 Pekka Heikkilä opettaa armolahjoista (Nummela)

Kaikista tapahtumista löydät lisätietoa tapahtumakalenterista

Olet lämpimästi tervetullut mukaan! Vinkkaathan tapahtumista myös eteenpäin? Kiitos!

Aikuisrippikouluista voit kysyä:

2024-01-10 14:04:00.0