Sururyhmä läheisensä menettäneille alkaa maaliskuussa

Sururyhmä läheisensä menettäneille järjestetään maaliskuussa Vihdin seurakuntatalolla. Ryhmää vetävät diakoni Marjut Timonen ja pastori Wille-Hermanni Riekkinen.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 14.3. mennessä: diakoni Marjut Timonen p. 040 660 8640

Ryhmässä on lupa surra ja kysyä vaikeitakin kysymyksiä.

Suosittelemme, että menetyksestä on kulunut ainakin puoli vuotta ryhmän alkaessa.

Sururyhmässä saa jakaa omia ajatuksiaan ja puhua omista tunteistaan yhdessä muiden läheisten menettäneiden tuella. Ryhmään voidaan ottaa kahdeksan henkilöä. Sururyhmä kokoontuu Vihdin seurakuntatalolla seitsemän kertaa torstaisin 7.3.-25.4. klo 17.30-19.30 (kellonaika tarkentuu ennen ensimmäistä kertaa).

Ryhmässä käsittellään yhdessä surua ja tunteita, arjessa selviämistä ja niitä kysymyksiä, joita läheisen menettäminen herättää.

Kokoontumisten perustana ovat luottamuksellisuus, ilmaisun vapaus ja tunteiden salliminen.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot:

2024-01-19 17:42:18.0