Löydä lahjasi -kurssi

Tervetuloa löytöretkelle ja inspiroivalle matkalle kohti omaa kutsua!

Alustuksissa käsitellään mm. seuraavia asioita:

Mitä ovat armolahjat? Millaisia armolahjoja Raamatusta löytyy?
Armolahjojen merkitys seurakunnalle ja seurakuntalaiselle. Isän tarjoama työkalupakki kristitylle. Raamatulliset periaatteet armolahjojen käytölle. Lahjojen terve ja epäterve käyttö. Miten voin saada armolahjoja - mitkä asiat voivat olla esteenä?
Mitä lahjoja minulle on annettu? - lahjakartoitus apuna löytöprosessissa. Ilman rakkautta lahjat ovat arvottomia.

Perjantai 15.3.2024

18.00-19.00 Kasvu-messu
19.00-21.00 Luento 1: Pyhä Henki - lahjojen antaja

Lauantai 16.3.2024

09.00-09.30 Aamukahvit
09.30-12.30 Luento 2: Armolahjat
12.30 Lounas
13.00 Armolahjakartoituksen loppuosio
15.30 Välipalaa
16.00 Opetuksen laittaminen käytäntöön eli harjoituksia, rukousta, rohkaisua

Kurssimaksu 20 euroa sisältäen opetuksen ja ruokailut.

Vetäjinä Pekka ja Anna-Liisa Heikkilä

Pekka ja Anna-Liisa ovat Jumalan ihmeellisen työn kautta kokeneet suuren muutoksen omassa elämässään ja palvelutehtävässään. Tällä hetkellä he kiertävät oman työnsä ohella opettamassa seurakunnissa ympäri Suomea. Molemmat ovat taustaltaan viestinnän ammattilaisia. Toimittajana ja TV-ohjaajana yli 30 v. ajan työskennellyt Pekka on ohjannut ja kuvannut suuren määrän tv-dokumentteja ja jumalanpalveluksia.
Anna-Liisa toimii viestintä- ja koulutussihteerinä Turun piispan virastossa. Pariskunnan sydämellä on seurakuntien ja seurakuntalaisten varustaminen sekä erityisesti aiheet, jotka liittyvät kutsuun, kristittynä kasvamiseen ja omien
lahjojen löytymiseen.

Kurssille ilmoittaudutaan linkin kautta: https://www.mvs.fi/srk/vihti/url/DpS7SY1wb4Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kurssille mahtuu enintään 25 henkilöä.

2024-02-13 17:13:40.0