Aikalisä siunauskappeliasiassa

Kirkkovaltuuston piti tehdä kokouksessaan 28.2. päätös siitä, rakennetaanko Vihdin hautausmaalle siunauskappeli. Kirkkovaltuusto oli kuitenkin yksimielinen siitä, että se ottaa päätöksenteossa aikalisän, koska asia jakaa niin voimakkaasti niin luottamushenkilöiden kuin seurakuntalaistenkin mielipiteitä. Kirkkovaltuusto valitsi työryhmän valmistelemaan kirkkovaltuuston iltakoulua 26.3. Tässä iltakoulussa käydään vielä kertaalleen läpi siunauskappelin rakentamista puoltavia ja vastustavia argumentteja. Kappelin rakentamispäätös tai hankkeen hyllyttäminen siirtyvät 10. huhtikuuta pidettävään kirkkovaltuuston kokoukseen.

Vihdin seurakunnan päätöksentekoon liittyviä ilmoituksia, kuulutuksia, kutsuja ja pöytäkirjoja löydät täältä

(Valtuuston pöytäkirja julkaistaan heti tarkistuskierroksen jälkeen.)

2024-02-29 12:25:00.0