Toiminta Vihdin seurakunnassa 1.6.2020 lähtien

Messut

Messut järjestetään sunnuntaisin Vihdin kirkossa klo 10 ja Nummelan kirkossa klo 12. Ehtoollista jaetaan turvamääräykset huomioon ottaen (tarkempi ohjeistus annetaan messussa). Virsilaulua on vähennetty. Kolehti kerätään ovilta löytyviin koreihin.
Messuihin otetaan väkeä seuraavasti: Vihdin kirkko enintään 125, Nummelan kirkkosali 70, Vihtijärven kappeli 30.
Messut striimataan myös jatkossa Vihdin kirkosta sunnuntaisin klo 10 Facebook-sivullammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkolliset toimitukset

Kasteita, vihkimisiä ja hautaan siunaamisia järjestetään turvamääräykset huomioiden. Hautaan siunaamiset toivotaan järjestettävän ulkona haudalla. Kasteet suositellaan järjestettävän kirkossa, mutta ne on mahdollista järjestää myös tilavassa kodissa tai ulkona.
Kirkollisten toimitusten osalta osallistujamäärät ovat enintään: Vihdin kirkko 150, Nummelan kirkkosali 80. Tarkemmat tiedot eri tilojen käytöstä ja rajoituksista saatte varatessanne tilaa ja toimitusta kirkkoherranvirastosta.

Muu toiminta

Nuoret
Sankarlan nuortenillat Nummelan seurakuntakeskuksen pihalla maanantaisin klo 17-21. Grillausta, katutaidetta ym. Raamikset IG-livessä ja Discordissa torstaisin klo 12-14.
sankarla.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Sankarla InstagramissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lapsiperheet
Perheiden kesäkerhot: Nummelassa seurakuntakeskuksen pihalla ma-pe 1.-5.6. ja ma-ke 8.-10.6. sekä ma-ti 15.-16.6. klo 10-13. Vihdin Pappilassa ma-pe 1.-5.6. ja to-pe 11.-12.6. sekä ke 17.6. klo 10-13. Omat eväät ja viltit mukaan. Tulethan paikalle vain terveenä!
siivensuojassa.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Varhaiskasvatus InstagramissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Musiikki
Kesämusiikkia-konsertit Vihdin kirkossa torstaisin klo 19 (huom! 18.6. konsertti ainoastaan tallenteena seurakunnan Facebook-sivulla/Youtube-kanavalla). Konsertit myös striimataan facebook.com/vihdinseurakunta/videos Konsertteihin otetaan kuulijoita niin, että kirkkotilassa on enintään 125 henkeä.
Katso Kesämusiikkia-konsertit

Rippikoulut
Järjestämme rippikouluissa lähiopetusta päiväriparin muodossa kesällä. Lisäksi syyskaudella pidetään viikonlopun mittaiset leirijaksot, joiden jälkeen rippikoululaiset konfirmoidaan.

Palvelemme

Diakoniatyö
Diakoniatyöntekijöiden vastaanotto jatkuu edelleen sähköpostilla tai puhelimitse

Kirkkoherranvirasto