Tule mukaan toimintaan!

Seurakunnan vapaaehtoistoiminta on nimensä mukaisesti vapaaehtoista. Voit olla mukana kerran vuodessa tai joka viikko. Vihdin seurakunta järjestää vapaaehtoisille myös virkistystä ja koulutusta.

Voit toimia mm.messupalvelijana, aikuisena nuorten toiminnassa, ArkiYstävänä yksinäiselle lähimmäiselle diakoniatyössä, erilaisten tapahtumien suunnittelijana ja toteuttajana, Toivon Paikan vapaaehtoisena, laulajana kuorossa, ryhmänvetäjänä ja monessa muussa.

Messupalvelijana olet mukana toteuttamassa Vihdin seurakunnan messuja. Tehtävään perehdytetään. Kysy lisää Lauralta!

Kuorotoiminnasta voit kysyä kanttori Kaisa-Leenalta tai Ullalta. Katso myös https://www.vihdinseurakunta.fi/osallistu/musiikki

Nuorten toiminnasta tietää puolestaan parhaiten Jari-Pekka.

Kurkkasitko jo lähetystyön sivut? Siellä myös erilaisia ryhmiä, joihin on helppo hypätä mukaan. Maria tietää näistä hyvin.

Diakonisesta vapaaehtoistyöstä (ArkiYstävät ja Toivon Paikan vapaaehtoiset) voi kysyä diakoni Ayda Meskaselta 044 729 6920 tai ayda.meskanen@evl.fi

Toivon Paikoista löydät tietoa täältä.

Ota rohkeasti yhteyttä, olemme täällä sinuakin varten!