Raamattuluentoja Nummelan seurakuntakeskuksessa keväällä 2024

Kevään raamattuluennot on tarkoitettu kaikille Raamatusta ja Raamatun teksteistä kiinnostuneille. Luennot järjestetään sunnuntaisin klo 16 Nummelan kirkossa seuraavina päivinä: 28.4., 28.5. Katso tarkemmat tiedot ao. kalenterilistauksesta!

Sunnuntaina 28.4.2024 luennon pitää seurakunnan papeista Julia Huhta:

Kuka on Poika? Tarkemmin kuka on Jumalan poika, Jeesus Kristus?

Jos Jeesukselta kysyttäisiin, hän ehkä vastaisi:

Minä olen tie

Minä olen ylösnousemus

Minä olen portti

Minä olen viinipuu

Minä olen Ihmisen Poika...

Mitä kaikkea Jeesus onkaan ja millä nimillä hänestä puhutaan Raamatussa? Mikä vaikuttaa siihen, millaisena Jeesuksen näemme ja tunnemme?

Nappaa oma Raamattusi mukaan ja tule ihmettelemään Jeesusta Kristusta, Jumalan ainoaa Poikaa, meidän Herraamme.

Raamattuluennot ovat osa Nummelan seurakuntakeskuksella kokoontuvan Olotila-yhteisön toimintaa. Olotila tarkoittaa avoimia ovia, mahdollisuutta kokoontua ja osallistua erilaisiin toimintoihin. Pientä purtavaa ja kahvitarjoilu luennon jälkeen!