Viikonloppuna tapahtuu!

Majataloilta lauantaina Nummelan seurakuntatalolla alkaen klo 18. Vieraana Matti Mäkinen Kansan Raamattuseurasta. Puhetta ja musiikkia, perheen pienimmille omaa puuhaa. Lue lisää

Sunnuntaina Herättäjän kirkkopyhä - vierailevana saarnaajana erinomaisista puheistaan tunnettu Samuli Korkalainen. Mukana Veisuuveljet . Messun jälkeen pääsee veisaamaan Siionin virsiä enemmänkin, kun Aukusti Oravalan 150-vuotisjuhlaveisuut viritetään taajuudelle. Tule kuulemaan kuka Aukusti Oravala oli! Ja tule veisaamaan!

Nummelassa sunnuntaina katseet kääntyvät kohti tulevaa, kun messun jälkeen klo 14 käynnistyy yleinen ja yhteinen keskustelutilaisuus seurakunnan tulevaisuudesta. Tavattavissa ja kuulolla Vihdin seurakunnan tulevaisuustyöryhmän jäseniä, seurakunnan työntekijöitä ja vihtiläisiä toivottavasti monesta kylästä. Huomiseen!

2019-09-12 13:58:00.0