lapsia seurakunnan kerhossa

Lapsille ja lapsiperheille

Vihdin seurakunnan lapsiperheiden omat sivut löydät täältä: Siiven Suojassa

Sivuilta pääset lukemaan enemmän Vihdin seurakunnan varhaiskasvatuksen toiminnasta
- olette koko perheen kanssa t
ervetulleita kaikkeen toimintaamme mukaan!

Vihdin seurakunnan varhaiskasvatuksen toiminta-ajatuksena (osana Kasvun kokonaisuutta) on rakentaa ilmapiiriltään ja olosuhteiltaan turvallista seurakuntaa yhdessä lasten ja perheiden kanssa. Tarjoamme lapsille ja perheille kristillistä varhaiskasvatusta ja tukea sen antamisessa, sekä laadukasta, ammattitaitoista, eri ikäkaudet huomioivaa toimintaa, joka tukee lapsen kasvua ja kehitystä sekä perheiden jaksamista. Edistämme toiminnallamme osallisuuden lisäämistä jumalanpalveluselämässä.

Löydät meidät myös
Facebook: Vihdin seurakunnan varhaiskasvatus
Instagram: vihdinsrkvarhaiskasvatus

Kerhopaikat