Juhannus Vihdin seurakunnassa

Suviyön Soitossa Vihdin kirkossa juhannusaattoiltana perjantaina 24.6. klo 22 Timo Saario ja Ulla Eho-Saario soittavat, laulavat ja laulattavat. Vapaa pääsy.

Juhannuspäivän aamuna lauantaina 25.6. klo 10 kokoonnutaan Kirkkoniemeen, Pyhän Birgitan kirkon pihamaalle jumalanpalvelukseen ja piknikille. Siellä mukana pappina Julia Huhta ja kanttorina Soini Virtanen.

Sunnuntaina 26.6. klo 10 vietetään Vihtijärven kappelissa perinteistä ja tunnelmallista kansanlaulumessua, johon on kutsuttu myös kylän kesäasukkaat. Hiekkasen Jari ja Eho-Saarion Ulla siellä, ja musiikissa mukana tietenkin Kappelikuoro johtajanaan Bernice Brummer.

Sunnuntain messut Vihdin kirkossa klo 10 ja Nummelan kirkossa klo 12. Pappina molemmissa Outi Hänninen, kanttori Vihdissä Kaisa-Leena Hannikainen ja Nummelassa Soini Virtanen.

Kaikkea on, messuissa tietty kirkkokahvit kyytipoikana.

Siunattua juhannusta!

2022-06-23 23:22:11.0