Elokuussa Riuttarannassa hiljaisuuden retriitti

thumbnail_IMG_1887.jpg

Tervetuloa Riuttarantaan hiljaisuuden retriittiin metsän keskelle, Moksijärven rannalle, ihan konkreettisesti!

Luontoretriitti Vihdin seurakunnan leirikeskuksessa 13. - 15.8.2021

Luontoretriitissämme kaikki ohjelma tapahtuu ulkona, satoi tai paistoi. Rukoushetket, meditaatiot, ehtoollisen vietto.

Yhteinen ohjelma rytmittää päivää, mutta väliin jää hyvin omaa aikaa – vaikka saunomiseen, uimalenkkeihin, tulen ääressä istumiseen. Yhteisillä kävelyillä kuljemme rauhalliseen tahtiin, mutta sen verran tarvitaan fyysistä kuntoa, että pystyy kulkemaan risukossa ja pääsee maastoon istumaan ja makoilemaan ja sieltä ylös!

Tarvitset tietysti myös sään mukaiset varusteet.
Omat huoneet, ruokasali ja oleskelutilat sisällä ovat saman katon alla.

Retriittiä ovat ohjaamassa Soile Kero ja Tuulikki Vuorela.

Retriitin hinta vihtiläisille on 110€ ja muualta tuleville 190€, vihtiläisille opiskelijoille ja työttömille 60€.
Voit myös pyytää tukea seurakunnan diakoniatyöltä.

lmoittautuminen viimeistään kaksi viikkoa ennen retriittiä, ja peruminen esteen tullen mahdollisimman pian.

Ilmoittautumiset ja kysymykset
Tuulikki Vuorela