Kaksikielinen messu - Tvåspråkig mässa

ma 1.4. klo 12.00

Nummelan seurakuntakeskus

Tervetuloa kaksikieliseen messuun! Välkomna i tvåspråkig mässa! Messussa vuorottelemme suomen ja ruotsin kielen välillä. Messun jälkeen kirkkokahvit.

Välkommen till mässan. Vi talar om lärjungar, som var på väg till Emmaus och träffade Jesus De kände inte igen honom? Hur är det med oss? Känner vi Jesus, när vi träffar honom?

Pyhän aiheena on ylösnousseen kohtaaminen. Evankeliumin naiset kohtasivat Jeesuksen ensimmäisenä tyhjältä haudalta lähtiessä. He olivat ensimmäisiä viestinviejiä. Tyhjä hauta sai ylipapit pelkäämään ja valehtelemaan. Jeesus ilmestyi läheisilleen, ja he vakuuttuivat ylösnousemuksesta ja Jeesuksen läsnäolostaan heidän elämässä. Miten me tunnistamme Jeesuksen meidän elämässämme?

Suomenkielinen liturgi Annika Wallenius
Ruotsinkielinen liturgi ja saarnaaja Tapio Aaltonen