Luontohengelliset-ryhmän retkivaellus

Tilaisuuden pitäjällä, muualla

Haluatko syventää yhteyttäsi luontoon ja Jumalaan yhdessä muiden kanssa? Metsä kutsuu hiljentymään, virkistymään, suojelemaan ja näkemään luonnon ja Luojan pyhyyden.

Retkivaellus sunnuntaina sunnuntaina 28.4 klo 8 retki Konialle. Lähdemme Nummelan seurakuntakeskukselta seurakunnan autolla kohti Moksjärveä ja Koniaa.
Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautumiset mieluiten sähköpostilla marja_uotila@hotmail.com tai 050 308 7184 ja saat lisää infoa.

Tapaamisten väliajoilla kukin kulkee omia luontopolkujaan, on sanan äärellä omatoimisesti, ehkä päiväkirjaa pitäen.
Luontohengelliset-ryhmässä vaalitaan henkilökohtaista hengellistä elämää kuunnellen ja hiljaisesti rukoillen metsässä, poluilla, järvien, soiden ja lampien rannoilla.

Kuntoa pitää olla sen verran, että jaksaa kulkea polkuja enintään 7 km säässä kuin säässä.
Matkoille tulee pukeutua sään mukaan. Istuinalusta kannattaa olla mukana.
Jokaiseen tapaamiseen sisältyy lyhyt hetki, jolloin voit halutessasi jakaa ajatuksiasi ja kokemuksiasi
Jakamishetken aikana voi syödä omia eväitä. Juomapullo on syytä olla joka tapauksessa mukana
Ryhmä on maksuton.
  • Nuorille Nuorille