Raamattuluento

Julia Huhta raamattuluento

Nummelan seurakuntakeskus

Kuka on Poika? Tarkemmin kuka on Jumalan poika, Jeesus Kristus? Jos Jeesukselta kysyttäisiin, hän ehkä vastaisi:
Minä olen tie
Minä olen ylösnousemus
Minä olen portti
Minä olen viinipuu
Minä olen Ihmisen Poika...
Mitä kaikkea Jeesus onkaan ja millä nimillä hänestä puhutaan Raamatussa? Mikä vaikuttaa siihen, millaisena Jeesuksen näemme ja tunnemme?
Nappaa oma raamattusi mukaan ja tule ihmettelemään Jeesusta Kristusta, Jumalan ainoaa Poikaa, meidän Herraamme.

Luennon pitää pastori Julia Huhta

Raamattuluennot keväällä 2024 ovat osa Nummelan seurakuntakeskuksella kokoontuvan Olotila-yhteisön toimintaa. Olotila tarkoittaa avoimia ovia, mahdollisuutta kokoontua ja osallistua erilaisiin toimintoihin. Pientä purtavaa ja kahvitarjoilu luennon jälkeen!

Seurakunnan auto kuljettaa luennolle osallistuvia kirkonkylältä Nummelaan. Ilmoittaudu kyytiin viraston Sonjalle: 09 3478 500 (ma-pe klo 9-14).

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä